Zrealizovali sme
Turiec Online
expertné dobrovoľníctvo
60 dobrovoľníckych hodín
Partneri
Turčianski farmári získali podporu v hodnote 1500 eur
Občianske združenie METRO vyhlásilo počas jari 2025 výzvu pre mediálnu podporu farmárov. Cieľom bolo zvýšenie povedomia o miestnych výrobcoch, ktorých produkty môžete nájsť práve na pultoch potravín v regióne Turiec.
Výzva bola propagovaná prostredníctvom média Turiec Online. "Spolupráca bola uzatvorená s Mliečnou Farmou Necpaly, ktorá dodáva svoje produkty do regionálnych potravín, reagovali veľmi rýchlo a komunikácia bola na profesionálnej úrovni. Počas štyroch mesiacov sme pripravili v rámci služby expertného dobrovoľníctva celkom 12 tém zameraných na podporu farmy v Necpaloch," informoval Matej Bórik zo združenia METRO, ktoré bolo realizátorom projektu.
Výrobky Mliečnej Farmy Necpaly sú dodávané do potravín Zrnko v Žabokrekoch a meste Martin, nájdete ich však aj v iných maloobchodných sieťach. Cieľom výzvy bolo zvýšiť povedomie domácich obyvateľov o výrobkoch, ktoré majú pôvod práve v Turčianskej kotline. "Vďaka našim koordinátorom, ktorí spracovali jednotlivé témy, sme priniesli zaujímavé informácie či fotografie a v neposlednom rade sme týmto spôsobom aj popularizovali prácu farmárov. Celkový čas našej práce bol približne 60 hodín, ktoré sme venovali bezplatne práve na tento projekt," doplnil Matej Bórik.
Spracované výstupy nájdete na sociálnych sieťach Turiec Online (Facebook / Instagram) alebo v článkoch na webe, označených tagom "mliečna farma" a "zrnko".
Dobré správy Turiec Online prevádzkuje združenie METRO už 12 rokov, väčšina z aktualít je zameraná na podporu regionálneho rozvoja a cestovného ruchu. Ak sa Vám tento koncept regionálnej podpory páči, môžete ho podporiť príspevkom prostredníctvom platformy DARUJME.